Köszöntelek gasztro oldalamon!

Sok szeretettel köszöntelek gasztro oldalamon!


Az életet nem csak élni, hanem élvezni is kell: nem csak azért főzünk, eszünk, hogy ne legyünk éhesek! Szeretek változatosan, bőségesen főzni úgy, hogy mindenki örömét lelje benne: aki főzi, és az is, aki eszik belőle.

Szeretek élni, szeretek főzni, szeretem a szeretteimet jóllakatni , és ebben a gasztro blogban megmutatom, hogyan lehet ezt bárkinek utánam csinálni.
Kezdő és tapasztalt konyhatündéreknek egyaránt ötletek és receptek. A legtöbb receptet anyukámtól, nagymamámtól tanultam.
Remélem, hogy lesz, amit kipróbáltok ti is és sok örömötök telik majd az ételek elkészítésében és a siker sem marad el!

2015. február 15., vasárnap

1000. Facebook like


Nagyon örülök neki, hogy blogom Facebookos társoldala, a https://www.facebook.com/SylviaGasztroAngyal is nagy népszerűségnek örvend, és a minap blogom 1000. likeolóját köszönthettem.

Még nem telt el egy év sem, hogy elindítottam gasztro oldalam és boldogan tapasztaltam, hogy immáron egy nagy "család" lettünk.

Nagyon jól éreztem magam és remélem kellemes perceket szereztem nektek is!
Hálásan köszönöm nektek, nélkületek nem sikerült volna. Maradjatok továbbra is velem, kövessetek itt és a Facebookon és külön köszönet érte, ha barátaitoknak, bárki sütni-főzni szerető ismerőseiteknek is tovább ajánljátok az oldalt!

Ígérem a továbbiakban sem fogok lustálkodni, hanem legalább ugyanennyit tüsténkedek majd a konyhában és finomabbnál finomabb recepteket fogok veletek megosztani:).

Millió puszi és ölelés: Malmos Szilvia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése