Köszöntelek gasztro oldalamon!

Sok szeretettel köszöntelek gasztro oldalamon!


Az életet nem csak élni, hanem élvezni is kell: nem csak azért főzünk, eszünk, hogy ne legyünk éhesek! Szeretek változatosan, bőségesen főzni úgy, hogy mindenki örömét lelje benne: aki főzi, és az is, aki eszik belőle.

Szeretek élni, szeretek főzni, szeretem a szeretteimet jóllakatni , és ebben a gasztro blogban megmutatom, hogyan lehet ezt bárkinek utánam csinálni.
Kezdő és tapasztalt konyhatündéreknek egyaránt ötletek és receptek. A legtöbb receptet anyukámtól, nagymamámtól tanultam.
Remélem, hogy lesz, amit kipróbáltok ti is és sok örömötök telik majd az ételek elkészítésében és a siker sem marad el!

2016. március 14., hétfő

A hét szakácsa lettem a Nosalty-n (2016. március. 14)

Örömmel fogadtam a Nosalty megkeresését, melynek eredményeként a Hét szakácsaként velem indult ez a hét. Egy rövid interjút készítettek velem. Az általam készített ételek fotóival megjelent cikket az alábbi linken olvashatjátok: http://www.nosalty.hu/ajanlo/het-szakacsa-sylvia-gasztro-angyal

Hálás vagyok és nagyon szépen köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése