Köszöntelek gasztro oldalamon!

Sok szeretettel köszöntelek gasztro oldalamon!


Az életet nem csak élni, hanem élvezni is kell: nem csak azért főzünk, eszünk, hogy ne legyünk éhesek! Szeretek változatosan, bőségesen főzni úgy, hogy mindenki örömét lelje benne: aki főzi, és az is, aki eszik belőle.

Szeretek élni, szeretek főzni, szeretem a szeretteimet jóllakatni , és ebben a gasztro blogban megmutatom, hogyan lehet ezt bárkinek utánam csinálni.
Kezdő és tapasztalt konyhatündéreknek egyaránt ötletek és receptek. A legtöbb receptet anyukámtól, nagymamámtól tanultam.
Remélem, hogy lesz, amit kipróbáltok ti is és sok örömötök telik majd az ételek elkészítésében és a siker sem marad el!

2014. június 9., hétfő

Grillen sült fokhagymás joghurtban pácolt csirkemell


Csirkék a pácban... várják sorsukat, hogy grillre kerüljenek :)


Hozzávalók 4-5 főre:

  • 2 nagy csirkemellfilé (kb. 1 kg)
  • 450 g natúr joghurt
  • 1 ek oliva olaj
  • 6 gerezd fokhagyma
  • só-, bors-, ételízesítő ízlés szerint

Elkészítés:

A csirkemellet közel egyforma nagyságú szeletekre vágjuk és egy tálban sorban lerakjuk.

Készítsük el a joghurtos pácot: a joghurtba keverjük bele a fűszereket: borsot, ételízesítőt és a zúzott fokhagymát és az oliva olajat.
Ezzel a páccal öntsük le a húst és lefedve 1-2 órát (de akár előző este is bepácolhatjuk, én így szoktam) hűtőben állni hagyjuk.
Majd a forró grillen, izzó faszén parázs felett megsütjük a húsok mindkét oldalát. Ha szükséges, még sóval ízesíthetjük.

Én ezekkel a salátákkal és grillzöldséggel tálaltam:


További grill ételek | csirkehúsok | alacsony kalória tartalmú ételek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése